Kurs ishlab chiqaruvchilar, tadbirkorlar, do'kon rahbarlari, yangi boshlayotganlar va tajribali sotuvchilar uchun mo’ljallangan
Kurs dasturi
2 kunlik dars davomida
Hisob-kitob • Hisob qaydlarini qanday to’g’ri yuritish kerak • PnL – kompaniyaning foyda va zararini ko’rsatadigan hisobot • DDS – pul mablag’lari harakati • Unit-iqtisodiyot
Tahlil • ABC - tahlil (resurslarni kompaniya foydasiga ta'sir qilish darajasiga ko'ra tasniflash usuli) • XYZ - tahlil (tanlangan pozitsiyalarga talabning barqarorligi, tashqi omillarning savdoga ta'sirini baholash metodi); - Asosiy ko'rsatkichlar: aylanuvchanlik, ustama narx, konversiya, ko'rishlar soni va boshqalar.
Do’konni boshqarish • Savdo kartalari va do’konni yaratish. Хaridorlar bilan o'zaro aloqa
Avtomatlashtirish va samaradorlikni oshirish
Ta’minotchilar bilan ishlash • ta’minotchilarni qidirish • muzokaralar olib borish